Донецьк, 2014 рік.
В період, коли перші вибухи пролунали в аеропорту Донецька я працювала начальником відділу касових операцій Грін Банка.
Звісно, з першими ударами градів по місту відділення закрилось, і я залишилась без роботи.
Усі казали, що заворушення в Донецьку ось-ось минуть і все стане як раніше. Пам'ятаю фразу, яка вже стала легендою "Це на 2-3 тижні".
Тому ми залишались в Донецьку і не планували переїжджати.
У той час активно почали розвиватись соц.мережі та моя подруга запропонувала підробіток - наповнювати контентом сторінки в соц.мережах для різних бізнесів.
Це були перші спроби виходу бізнесу у соціальні мережі.
Чим запам'ятався той час:
- до соц.мереж відносились, як до розваги. Ніхто не вірив, що бізнесу тут місце
- не було ніякого розуміння, як правильно будувати тут позиціювання компанії, все робили наосліп, вчились тут і зараз
- ми були дослідниками, новаторами, які об'єднували свій досвід та бажання опанувати новий вид бізнесу.
Розібравшись самостійно у особливостях соц. мереж, зі своїми двома подругами ми створили SMM-агенцію, яка досі активно працює та допомагає підприємцям підвищувати свою популярність і продавати товари/послуги онлайн.