Навчись будувати систему, яка допомагає стабільно генерувати клієнтів та дохід із соціальних мереж
Стань експертом до якого вишуковується черга завдяки інструментам, які будуть актуальні найближчі 2-3 роки та налаштовуй потік заявок, які не залежать від настрою, обставин чи алгоритмів.

НАСТАЛА ЕРА, КОЛИ КОЖНА ДІЯ І ОДИНИЦЯ КОНТЕНТУ ПОВИННА ВЕСТИ АУДИТОРІЮ ПО КОНКРЕТНІЙ ВОРОНЦІ, А НЕ ПРОСТО РОЗВАЖАТИ.

Поки ти робиш прогріви за старими шаблонами ринок переходить до нового методу СТАБІЛЬНИХ ПРОДАЖІВ. Цей метод вже приносить продажі моїм клієнтам. ВВАЖАЮ, ЩО НАСТАЛА ТВОЯ ЧЕРГА МОНЕТИЗУВАТИ СВІЙ ТАЛАНТ.
ТОБІ СЮДИ, ЯКЩО ТИ:
  • Digital-спеціаліст

    продюсер, SMM, маркетолог, таргетолог, копірайтер, рілсмейкер, який хоче підняти чек та стати сильним гравцем на ринку

  • SMM-новачок

    який хоче зайти в онлайн-професію як фахівець зі створення воронок та працювати не за ставку, а за % від продажів

  • Експерт з продуктом

    який хоче продавати завдяки соціальним мережах, а не просто розважати аудиторію в сторіз

Програма практикума
  • Модуль 1: Стратегія створення продукту, який потребує ринок у 2025 році

    Обираємо сильну стратегію під ваші цілі, досвід та експертність
    • Розберемо які стратегії продажу послуг та інфопродуктів зараз актуальні та будут приводити клієнтів наступні роки
    • Ви оберете свою стратегію, яку реалізуєте із моєю допомогою за час практикуму
    • Зрозумієте як зібрати продукт, за яким буде стояти черга
    • Зберете свою хмару сенсів з допомогою глибинною розпаковкою вашої унікальності
    Додаткові матеріали:

    Поглиблена Розпаковка евпертності та особистості та Бренд book

    Експрес аналіз попередніх запусків

    Експрес аналіз активів

  • Модуль 2: Приваблива та зрозуміла упаковка яка базується на запитах вашої цільової аудиторії

    Створюємо або переупаковуємо продукт за яким вишиковується черга
    • Виявите хто саме ваша цільова аудиторія, та дістанете глибинні причини вибору вашого продукту
    • Я дам 3 дієвих способи аналізу залежно від вашої ситуації з наявністю підписників та продажу інших продуктів
    • Варіанти тестування гіпотез мінімальними зусиллями
    • Побудуєте внутрішню та зовнішню упаковку свого продукту: методологію, наповнення, опис
    • Покрокова схема створення пропозиції, від якої неможливо відмовитись

    Додаткові матеріали:

    Дорожня карта генерації інфопродуктів та послуг

    Вибір ідеї інфопродукту (види інфо-продуктів)

    Промт для GPT-чату, який допомагає мені за лічені хвилини робити глибинний аналіз аудиторії

    Чек-лист. Тест гіпотез вибору продукту

  • Модуль 3: Збірка воронки - технічне налаштування
    • На цьому етапі ви зберете свою воронку та налаштуєте кожен етап для автоматизації, щоб воронка працювала автономно: налаштування платіжної системи, налаштування ботів, створення сайту

    Додаткові матеріали:

    Урок. Налаштування платіжної системи. Методи прийому платежів

    Урок. Базові налаштування ZOOM

    Урок. Налаштування Телеграм-ботів

    Урок. Розробка сайту, який точно продасть

    Урок. Огляд платформи Notion

    Урок. Як змонтувати відеоурок

    Урок. Як створити Анкету / GOOGLE-форму.

    Чек-лист Проведення вебінару

    Урок. Драматургія в сторіз

    Урок. Налаштування YOU TUBE



  • Модуль 4: Створення контенту, який працює 24/7

    Почніть продавати за рахунок сенсів у кожній одиниці контенту
    • Контентна стратегія у соціальних мережах: продаємо за рахунок сенсів у кожній одиниці контенту
    • Сформуєте офери, які привертають увагу та ведуть до продажу
    Додаткові матеріали:

    Міні-курс "Як писати захоплюючи тексти"

    Чек-лист: Заголовки, які привертають увагу

    ТОП-5 Шаблонів для публікацій які продадуть

    ТОП-10 Шаблонів для REELS



  • Модуль 5: Запуск воронки: вічний трафік

    Оберете метод просування, що підходить саме вам
    • Платні та безкоштовні методи просування
    • Як аналізувати результати й масштабувати те, що працює
    Додаткові матеріали:

    Чек-лист: Фішки ВАУ ПРОДАЖУ

    Підбірка ТОП 10-заперечень аудиторії та варіанти закриття заперечень

  • Модуль 6: Money-making
    2 зустрічі із розборами та генерацією ідей на прикладі реальних проєктів. Допрацьовуємо та докручуємо ваші воронки